Hoe helpt jouw mening?

  • VERBETEREN

    Uw ervaringen met de ASN Groep helpen ons klantervaringen te verbeteren

  • ERVARINGEN DELEN

    Het delen van uw ervaringen met de ASN Groep met andere automobilisten

  • METEN

    Tevreden.nl meet, rapporteert en presenteert de resultaten; onafhankelijk en betrouwbaar

KWALITEITSVERBETERING

De ASN Groep gebruikt het onderzoeksplatform asngroep.tevreden.nl actief om klantervaringen in kaart te brengen. Tevreden.nl meet de klantervaringen onafhankelijk en transparant. Deze ervaringen vormen de basis voor het verbeteren van de klantgerichte dienstverlening van de ASN Groep.

We nodigen u dan ook van harte uit om uw ervaringen met de ASN Groep te delen, alleen met uw hulp kunnen wij nog klantgerichter gaan werken.

REVIEWRICHTLIJNEN & REDACTIEBELEID

Tevreden.nl en ASN Groep willen dat klanten die op deze site ervaringen zoeken, de informatie krijgen die ze nodig hebben om goede keuzes te maken. Reacties en reviews worden daarom voor publicatie gecontroleerd op o.a. de betrouwbaarheid. Bekijk voor het schrijven van goede reviews de richtlijnen.

Richtlijnen

OVER ASN Groep

Met meer dan 70 schadeherstellers door heel Nederland is ASN Groep u graag van dienst. Wij handelen het complete schadeherstelproces voor u af, zorgen voor vervangend vervoer en herstellen de schade aan uw auto of bestelauto met de grootste zorg en kwaliteit. Halen en brengen van uw beschadigde auto, op een door u aangegeven locatie binnen Nederland, behoort tot de mogelijkheden. Deze dienst wordt door ons, in combinatie met de inzet van vervangend vervoer, in de meeste gevallen kosteloos aangeboden.

Over ASN Groep

Over Tevreden.nl

Tevreden.nl is een toonaangevend bureau op het gebied van klant- en medewerkertevredenheidsonderzoek. Wij bieden totaaloplossingen aan een verscheidenheid van dienstverlenende bedrijven en instanties.

Door branchebrede of organisatie-specifieke onderzoeksoplossingen te ontwikkelen kunnen organisaties doorlopend de tevredenheid van klanten en medewerkers in kaart brengen.