Klachten

Het platform asnautoschade.tevreden.nl richt zich op het meten van klanttevredenheid en is geen loket voor klachten. Dit betekent dat een negatieve reactie wel verwerkt en gebruikt wordt om verbeteringen aan te brengen, maar dat klachten niet naar aanleiding van de ingevulde vragenlijst in behandeling worden genomen.

Klachtenregeling ASN Autoschade

Bij ASN Autoschade en haar franchisenemers staat de klant centraal en wordt er alles aan gedaan om een goede service en kwalitatief schadeherstel te leveren. Mochten er desondanks toch zaken zijn waar u niet tevreden over bent of heeft u andere suggesties hoe wij onze dienstverlening kunnen verbeteren, dan kunt u dit op verschillende manieren aan ons kenbaar maken:

Telefonisch:
020 – 44 88 020

Per post:
ASN Groep B.V.
T.a.v. afdeling klachten
Postbus 57652
1040 BN AMSTERDAM

Per e-mail
klacht@asngroep.nl

Afhandeling klacht

Na ontvangst van uw klacht of opmerking, zullen wij persoonlijk contact met u opnemen om deze met u te bespreken. Wij zullen vervolgens de ontvangst van uw bericht bevestigen en deze in behandeling nemen. Daarbij streven wij ernaar om u zo snel mogelijk een passende oplossing te bieden.

Indien u een klacht heeft over de uitgevoerde werkzaamheden dient u dit altijd eerst kenbaar te maken bij de betreffende schadehersteller. Komt u met de schadehersteller niet tot het juiste resultaat, dan kunt u uw klacht binnen zes weken voorleggen aan BOVAG Bemiddeling.